W Citroenie Picasso drzwi zostały poddane wieloetapowemu wyciszeniu, co skutecznie zredukowało wibracje i rezonanse. Na wewnętrzną stronę blachy drzwiowej zaaplikowaliśmy wysokiej jakości matę butylową Car Comfort Mats, która jest pierwszą, solidną warstwą izolującą. Następnie, na zewnętrzną blachę drzwi, położyliśmy kolejną warstwę Car Comfort Mats, zwiększając tym samym efektywność tłumienia drgań. Boczek drzwi również został starannie wyciszony – po nałożeniu maty Car Comfort Mats, jako warstwę absorbującą dźwięk, zastosowaliśmy piankę Bitmat M10s, zapewniającą doskonałą izolację akustyczną.
Aby zminimalizować hałas dochodzący z drogi i szum opon, nadkola w Citroenie Picasso zostały precyzyjnie wyciszone. Na metalowe części nadkoli zastosowaliśmy matę Car Comfort Mats. Na nadkola plastikowe, jako pierwszą warstwę, również położyliśmy matę Car Comfort Mats, a następnie uzupełniliśmy ją pianką Bitmat K3s, która skutecznie pochłania i rozprasza dźwięk.
Równie dużą uwagę poświęciliśmy wyciszeniu bagażnika, który jest często źródłem rezonansów. Podłoga bagażnika otrzymała podwójną warstwę izolacji: najpierw matę Car Comfort Mats, a na nią piankę Bitmat K6s, która doskonale tłumi hałasy i poprawia akustykę wnętrza. Boczne elementy bagażnika, które także mogą przyczyniać się do rezonansów, zostały wyciszone pianką Bitmat M10s, co zapewniło kompleksową redukcję hałasu w tej części pojazdu.
Dzięki zastosowaniu sprawdzonych materiałów, takich jak Car Comfort Mats, pianki Bitmat M10s, Bitmat K3s oraz Bitmat K6s, udało nam się znacząco poprawić komfort akustyczny w tym Citroenie Picasso. Sumaryczna redukcja hałasu o 2,7 dB to odczuwalna różnica, która przekłada się na znacznie cichszą i przyjemniejszą podróż, pozwalając w pełni cieszyć się każdą chwilą spędzoną w samochodzie.