W Fordzie Transicie Kamperze skupiliśmy się na maksymalnym wyeliminowaniu hałasów dochodzących z zewnątrz, co jest kluczowe w pojazdach tego typu. Drzwi zostały wygłuszone wielowarstwowo, co gwarantuje optymalną redukcję drgań i rezonansów. Na wewnętrzną stronę blachy drzwiowej zastosowano matę butylową Car Comfort Profi 1,5 mm, która stanowi pierwszą, kluczową barierę akustyczną. Następnie, na zewnętrzną blachę drzwi, położyliśmy kolejną warstwę Car Comfort Profi 1,5 mm. Na boczkach drzwi po raz kolejny wykorzystano matę butylową Car Comfort Profi 1,5 mm, a jako warstwę uzupełniającą zastosowano piankę Bitmat M10s, która doskonale pochłania fale dźwiękowe i izoluje akustycznie.
Równie dużą uwagę poświęciliśmy słupkom, które są często źródłem przenikania hałasu. Metalowe słupki otrzymały pojedynczą warstwę maty Car Comfort Profi 1,5 mm, skutecznie redukującą drgania. W przypadku plastikowych słupków, najpierw zaaplikowaliśmy matę Car Comfort Profi 1,5 mm, a następnie piankę Bitmat M5s, zapewniającą dodatkową izolację.
Wyciszenie nadkoli w Fordzie Transicie Kamperze przeprowadzono z wykorzystaniem precyzyjnie dobranych materiałów, by skutecznie zredukować szum opon i hałas drogowy. Na metalową część nadkola jako pierwszą warstwę zaaplikowano Car Comfort Profi 1,5 mm. Następnie, dla jeszcze lepszego efektu, zastosowano StP Noise Liquidator – innowacyjny preparat wyciszający, który utwardza powierzchnię i niweluje drgania. W przypadku nadkoli plastikowych, na ich wewnętrzną stronę trafiła Car Comfort Profi 1,5 mm, a jako drugą warstwę, dla dodatkowej izolacji akustycznej, użyliśmy pianki Bitmat K3s.
Podłoga kampera, będąca głównym elementem transmitującym hałas z podwozia, została wygłuszona dwuwarstwowo. Pierwszą warstwę stanowiła mata butylowa Car Comfort Profi 1,5 mm, natomiast drugą – połączenie pianek Bitmat M5s i Bitmat K3s, które razem tworzą skuteczną barierę dźwiękochłonną. Maska silnika również została wyciszona; najpierw położono na niej matę Car Comfort Profi 1,5 mm, a następnie piankę Bitmat LT5, co znacząco zmniejszyło przenikanie hałasu z komory silnika do kabiny.