W Land Roverze Defenderze skupiliśmy się na maksymalnym wyeliminowaniu hałasów dochodzących z zewnątrz, co jest kluczowe w pojazdach tego typu. Drzwi zostały wygłuszone wielowarstwowo, co gwarantuje optymalną redukcję drgań i rezonansów. Na wewnętrzną stronę blachy drzwiowej zastosowano matę butylową Car Comfort Profi, która stanowi pierwszą, kluczową barierę akustyczną. Następnie, na zewnętrzną blachę drzwi, położyliśmy kolejną warstwę Car Comfort Profi. Wyjątkowo, na boczkach drzwi po raz pierwszy wykorzystano piankę Bitmat K6s, która doskonale pochłania fale dźwiękowe i izoluje akustycznie.
Równie dużą uwagę poświęciliśmy słupkom, które są często źródłem przenikania hałasu. Metalowe słupki otrzymały pojedynczą warstwę maty Car Comfort Profi, skutecznie redukującą drgania. W przypadku plastikowych słupków, najpierw zaaplikowaliśmy matę Car Comfort Profi, a następnie piankę Bitmat M10s, zapewniającą dodatkową izolację.
Dzięki kompleksowemu podejściu do wyciszenia, z zastosowaniem materiałów takich jak Car Comfort Profi, Bitmat K6s, Bitmat M10s, Acoustic Block oraz Bitmat B5s, Land Rover Defender zyskał nowy wymiar komfortu akustycznego. Redukcja hałasu o 1,2 dB na wszystkich kluczowych płaszczyznach sprawia, że długie podróże stają się znacznie przyjemniejsze, a każda chwila spędzona w Defenderze to relaks i spokój.