W Lexusie CT200h skoncentrowaliśmy się na kluczowych obszarach, aby znacząco poprawić komfort akustyczny. Wyciszenie drzwi objęło wielowarstwową aplikację. Na wewnętrzną stronę blachy drzwiowej zastosowano matę butylową Car Comfort Profi, która skutecznie tłumi wibracje. W otwory technologiczne, w celu ich uszczelnienia i dodatkowego wygłuszenia, zaaplikowano StP Accent. Następnie, na boczkach drzwi, po nałożeniu maty Car Comfort Profi, zastosowano piankę Bitmat M10s, która doskonale pochłania fale dźwiękowe, redukując rezonanse.
Nadkola zostały wyciszone, aby zminimalizować szum opon i hałas drogowy. Na metalową część nadkola jako pierwszą warstwę zaaplikowano matę Car Comfort Profi. Następnie, dla jeszcze lepszego efektu, zastosowano StP Noise Liquidator – innowacyjny preparat wyciszający, który utwardza powierzchnię i niweluje wszelkie pozostałe drgania. W przypadku nadkoli plastikowych, na ich wewnętrzną stronę trafiła mata Car Comfort Profi, a jako drugą warstwę, dla dodatkowej izolacji akustycznej i pochłaniania dźwięku, użyliśmy pianki Bitmat B5s.
Poza kompleksowym wyciszeniem, wykonaliśmy konserwację podwozia z użyciem Waxoyl. Jest to profesjonalny preparat antykorozyjny, który tworzy trwałą i elastyczną powłokę ochronną. Zabezpieczenie podwozia nie tylko chroni przed rdzą i uszkodzeniami mechanicznymi, ale również dodatkowo tłumi dźwięki przenoszone z nawierzchni. Ta inwestycja przedłuża żywotność podwozia i elementów zawieszenia, a jednocześnie przyczynia się do ogólnej redukcji hałasu o 1,9 dB.
Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów wygłuszających, takich jak Car Comfort Profi, Bitmat M10s, StP Accent, Bitmat B5s oraz StP Noise Liquidator, a także kompleksowej konserwacji podwozia Waxoyl, Lexus CT200h zyskał zauważalną poprawę komfortu akustycznego. Redukcja hałasu o 1,9 dB to odczuwalna różnica, która przekłada się na znacznie przyjemniejszą i cichszą podróż, jednocześnie zapewniając długotrwałą ochronę podwozia przed szkodliwymi czynnikami.