W ramach prac w Lexusie LBX skupiliśmy się na maksymalnym wyeliminowaniu hałasów dochodzących z zewnątrz. Drzwi zostały wygłuszone z wykorzystaniem maty butylowej Car Comfort Profi 1,5mm. Ta wysokiej jakości mata została zaaplikowana zarówno na wewnętrzną, jak i zewnętrzną blachę drzwi, skutecznie tłumiąc wibracje i rezonanse. Na boczkach drzwi po raz kolejny wykorzystano matę Car Comfort Profi 1,5mm, a jako warstwę uzupełniającą zastosowano piankę Bitmat M10s, która doskonale pochłania fale dźwiękowe i zapewnia dodatkową izolację akustyczną.
Nadkola zostały wyciszone, aby zminimalizować szum opon i hałas drogowy. Na metalową część nadkola jako pierwszą warstwę zaaplikowano matę Car Comfort Profi 1,5mm, a następnie, dla jeszcze lepszego efektu, StP Noise Liquidator – innowacyjny preparat wyciszający, który utwardza powierzchnię i niweluje wszelkie pozostałe drgania. W przypadku nadkoli plastikowych, na ich wewnętrzną stronę trafiła mata Car Comfort Profi 1,5mm, a jako drugą warstwę użyliśmy pianki Bitmat B5s.
Aby zapobiec przenikaniu szumu wiatru i innych niepożądanych dźwięków, przeprowadzono także wyciszenie uszczelek w całym pojeździe. Do tego celu użyliśmy specjalistycznego sznura StP Sealing Cord, który precyzyjnie wypełnia mikroszczeliny w profilach uszczelek, tworząc dodatkową barierę dźwiękową.
Dzięki zastosowaniu sprawdzonych materiałów, takich jak Car Comfort Profi 1,5mm, Bitmat B5s, StP Noise Liquidator, StP Sealing Cord oraz Bitmat M10s, udało nam się znacząco poprawić komfort akustyczny w tym Lexusie LBX. Redukcja hałasu o 1,9 dB to odczuwalna różnica, która sprawia, że wnętrze staje się cichsze i bardziej relaksujące, co podnosi jakość każdej podróży.