W tym egzemplarzu Skody Fabia skupiono się na wyciszeniu kluczowych źródeł hałasu drogowego i pracy silnika. Prace objęły kompleksowe wygłuszenie nadkoli (zarówno ich metalowych części, jak i plastikowych osłon), maski silnika, podszybia oraz dodatkową izolację komory silnika. Celem było ograniczenie przenikania do wnętrza pojazdu szumów opon oraz dźwięków jednostki napędowej.
Do wygłuszenia poszczególnych elementów Skody Fabia użyto kombinacji sprawdzonych materiałów. Metalowe nadkola pokryto matami Car Comfort Mats oraz masą tłumiącą StP Noise Liquidator, a ich plastikowe osłony matami Car Comfort Mats i pianką Bitmat B5s. Na maskę i podszybie zastosowano maty Car Comfort Profi. Dodatkowo, w komorze silnika zaaplikowano piankę Bitmat LT5 o właściwościach termoakustycznych.
Precyzyjnie wykonane prace przyniosły wymierny efekt w postaci redukcji hałasu w kabinie Skody Fabia o 1,2 dB. Przekłada się to na zauważalnie cichszą i bardziej komfortową jazdę, szczególnie przy wyższych prędkościach. Ograniczenie hałasu od strony kół i silnika sprawia, że podróż staje się mniej męcząca, a wnętrze pojazdu bardziej przyjazne.