W tym egzemplarzu Toyoty C-HR II wykonano szereg prac mających na celu podniesienie komfortu i zabezpieczenie pojazdu. Prace objęły wielowarstwowe wyciszenie drzwi (poszycia i boczków) wraz z aplikacją dodatkowych uszczelek StP Sealing Cord. Wygłuszono również nadkola, zarówno ich metalowe części, jak i plastikowe osłony. Ponadto, całe podwozie crossovera zostało dokładnie oczyszczone i zabezpieczone przed korozją przy użyciu renomowanego środka Waxoyl 120-4 Plus.
Do wyciszenia drzwi użyto mat butylowych Car Comfort Mats 2,3 mm (pierwsza i trzecia warstwa) oraz pianki StP Accent (druga warstwa). Boczki drzwiowe pokryto matami Car Comfort Mats 2,3 mm i pianką Bitmat M10s. Metalowe nadkola wygłuszono matami Car Comfort Mats 2,3 mm i masą StP Noise Liquidator, a plastikowe osłony nadkoli matami Car Comfort Mats 2,3 mm oraz pianką Bitmat K3s. Do konserwacji podwozia zastosowano preparat Waxoyl 120-4 Plus.