W Toyocie Corolli skoncentrowaliśmy się na precyzyjnym wyciszeniu nadkoli, które są często głównym źródłem hałasu z drogi i szumu opon. Na metalową część nadkola jako pierwszą warstwę zaaplikowano matę butylową Car Comfort Mats 2,3 mm. Ta wysokiej jakości mata doskonale tłumi wibracje i rezonanse, tworząc solidną barierę akustyczną. Następnie, dla jeszcze lepszego efektu, zastosowano StP Noise Liquidator – innowacyjny preparat wyciszający, który utwardza powierzchnię i niweluje wszelkie pozostałe drgania.
W przypadku nadkoli plastikowych, na ich wewnętrzną stronę trafiła mata Car Comfort Mats 2,3 mm, a jako drugą warstwę, dla dodatkowej izolacji akustycznej i pochłaniania dźwięku, użyliśmy pianki Bitmat K3s. To połączenie materiałów zapewnia kompleksową redukcję hałasu dochodzącego z okolic kół, co przekłada się na znacznie cichszą i przyjemniejszą jazdę.
Poza kompleksowym wyciszeniem, wykonaliśmy konserwację podwozia z użyciem Waxoyl 120-4. Jest to profesjonalny preparat antykorozyjny, który tworzy trwałą i elastyczną powłokę ochronną. Zabezpieczenie podwozia nie tylko chroni przed rdzą i uszkodzeniami mechanicznymi, ale również dodatkowo tłumi dźwięki przenoszone z nawierzchni. Ta inwestycja przedłuża żywotność podwozia i elementów zawieszenia, a jednocześnie przyczynia się do ogólnej redukcji hałasu o 1,6 dB.
Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów wygłuszających, takich jak Car Comfort Mats 2,3 mm, Bitmat K3s oraz StP Noise Liquidator, a także kompleksowej konserwacji podwozia Waxoyl 120-4, Toyota Corolla zyskała zauważalną poprawę komfortu akustycznego. Redukcja hałasu o 1,6 dB to odczuwalna różnica, która przekłada się na znacznie przyjemniejszą i cichszą podróż, jednocześnie zapewniając długotrwałą ochronę podwozia przed szkodliwymi czynnikami.