W ramach prac w Toyocie Corolli skupiliśmy się na maksymalnym wyeliminowaniu hałasów dochodzących z zewnątrz. Drzwi zostały wygłuszone z wykorzystaniem maty butylowej Car Comfort Profi 1,5 mm. Ta wysokiej jakości mata została zaaplikowana zarówno na wewnętrzną, jak i zewnętrzną blachę drzwi, skutecznie tłumiąc wibracje i rezonanse. Na boczkach drzwi po raz kolejny wykorzystano matę Car Comfort Profi 1,5 mm, a jako warstwę uzupełniającą zastosowano piankę Bitmat M10s, która doskonale pochłania fale dźwiękowe i zapewnia dodatkową izolację akustyczną.
Aby zapobiec przenikaniu szumu wiatru i innych niepożądanych dźwięków, przeprowadzono także wyciszenie uszczelek w całym pojeździe. Do tego celu użyliśmy specjalistycznego sznura StP Sealing Cord, który precyzyjnie wypełnia mikroszczeliny w profilach uszczelek, tworząc dodatkową barierę dźwiękową.
Ponadto, w celu redukcji hałasu z komory silnika, wyciszyliśmy kluczowe elementy. Na maskę nałożono matę Car Comfort Profi 1,5 mm, a następnie piankę Bitmat LT5, co znacząco zmniejszyło przenikanie hałasu do kabiny. Na podszybiu zastosowano matę Car Comfort Profi 1,5 mm oraz piankę Bitmat K6s, co efektywnie obniżyło poziom hałasu z drogi i silnika. Dodatkowo, w komorze silnika zastosowano StP HS, materiał o właściwościach termoakustycznych, który skutecznie izoluje od ciepła i hałasu silnika.
Dzięki zastosowaniu sprawdzonych materiałów, takich jak Car Comfort Profi 1,5 mm, StP Sealing Cord, Bitmat M10s, Bitmat K6s, Bitmat LT5 oraz StP HS, udało nam się znacząco poprawić komfort akustyczny w tej Toyocie Corolli. Redukcja hałasu sprawia, że wnętrze staje się cichsze i bardziej relaksujące, co podnosi jakość każdej podróży.