W tym egzemplarzu Toyoty Corolla Cross skupiono się na wyciszeniu kluczowych źródeł hałasu drogowego. Prace objęły kompleksowe, wielowarstwowe wygłuszenie drzwi, łącznie z boczkami tapicerskimi. Dodatkowo, wyciszono nadkola – zarówno ich metalowe części od wewnątrz, jak i oryginalne, materiałowe osłony nadkoli, do których zastosowano specjalistyczny materiał.
Do wygłuszenia drzwi użyto mat butylowych Car comfort mats (jako pierwsza i trzecia warstwa) oraz pianki kauczukowej StP Accent (jako druga warstwa), a boczki drzwiowe wyciszono matami Car comfort mats i pianką Bitmat M10s. Metalowe nadkola pokryto matami Car comfort mats i masą tłumiącą StP Noise Liquidator. Na fabryczne, materiałowe osłony nadkoli zaaplikowano dedykowany do tego celu materiał StP Lava, który usztywnia ich strukturę i izoluje dźwięk.
Precyzyjnie wykonane prace przyniosły wymierny i bardzo satysfakcjonujący rezultat. Poziom hałasu we wnętrzu Toyoty Corolla Cross został zredukowany o 1,9 dB. Przekłada się to na odczuwalnie cichszą i bardziej komfortową jazdę, mniejsze przenikanie szumów od opon i drogi, a co za tym idzie – na mniejsze zmęczenie i większą przyjemność z każdej podróży.